just me, myun.
Thursday, December 22, 2011 @ 4:06 PM
ALAMAK!!!!
terkejot den...mule2..

Assalamulaikum...

Hari nie aku tepakse bangon pepagi lagi sebab nak kene carik buku teks "FORM 5" aku tuh...perghh
..menyirap jerr...ade kat bawah bantal laa...kat bawah katil laa...dalam laci baju pon ade...sopo la yang letak tuh...hehe...2 jam meh aku carik...x de keje...haha...bosannnnnn~~...
:
:
uhhh...aku g skula...anta buku teks aku yang berat nk amat tuh...budak2 PMR amek result...aku tgk x de yg nanges pon...soo conclusion dye...percent PMR taon nie meningkat laa...huhu..untong laaa...pastu aku g pejabat...waa...nak jumpe ayahanda..dye x datang lorh...rindu meh...haha....sampai laa aku kebosanan dok kat skula tu...soo balek laaa...ape lagi...uhhh....
:
:
huiyshh...tadi aku g telok...pergi bank nak checkout duit...haha...banyak maa...ko ade??then g excellent...amek lesen kerete ngan moto skali....saket gile telinge aku...dok dalam tuh nak daftar...ceramah tuh nnti2 laa...orang tuh g pot pet kat aku...perghh...dalam setengah jam baru la isi borang...haaa...amekaw...lame gilerr...huhu...
sooo...jadilah aku seorang pelajar memandu...26/12 nih 1st aku kene ceramah nga cikgu baru...waaa...blaja lagi...baru abez SPM...nk kene blaja pekse lagi...adoiai...nk wat cam ne ken??hidup...mesti ade ilmu ken??huhu
:
:
so0o...taon depan result aku plak yang kluar...bulan 3...uhhh...rase macam...errr...ntah lerr...langsong x gementar...uhh :( ...nak jugak rase gementar cam sume orang...aiyshh...aku nie pelik laa...result ujian aku gementar nak amek...result SPM plak x rase pape...terbalek daa...same cam waktu aku nak amek result PMR aku dulu...duduk...kene ceramah ngan guru kelas siket...pastu..dah...cam tu jerr..x de riak takot nak amek result mase tuh...because i'm special??haha...terbaekkk....
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015