just me, myun.
Tuesday, June 23, 2015 @ 4:19 PM
kata-kata ku dari hati

"maaf" kepada mereka

~ F ~

aku minta maaf atas kesilapanku ini..alpa nya aku disini sehingga aku terlepas cakap sesuatu yang tidak perlu diperkatakan pada seketika dulu..aku tak tahu apa yang kau rasa..dan aku tidak tahu apa yang aku rasa..yang penting aku membuat 1 kesilapan..minta maaf..setulus ikhlas dari hati..engkau salah seorang yang aku tidak boleh mentafsir..aku label kan kau sebagai pelik pada pandangan aku..pelik..ya kau memang pelik yang menarik..

~ N ~

engkau..si sepet..si amoi..gembira berkenalan dengan kau..tapi aku minta maaf atas kebodohan aku melarikan diri selepas soalan yang engkau berikan pada aku dahulu kala..baru sekarang aku perasan..kenapa aku lari..kenapa aku tak terus berikan jawapan..terima kasih atas luahan perasaan kau pada aku dulu..aku tahu..kau memang mature..serius mature..maaf dariku sehingga jurang antara aku dan kau semakin besar..maaf..

~ A ~

maaf..maaf..salah faham engkau terhadap aku suatu tika dahulu..ia buat orang lain bersangka lain..minta maaf sehingga membuat orang lain menyalah anggap kita berdua..serius..kita hanya kawan..kawan yang tiada penghujung..maaf sekali lagi dari mulut hina ni..maaf.

~ A ~

engkau..aku tak tahu kenapa..tapi aku masih ingat lagi kejadian itu..aku tak tahu siapa salah siapa betul..soo aku minta maaf..maaf..maaf..I should thanks to your pops..without him..i cant be like this..mungkin itu salah aku..and memang patut dye marah+nasihat aku..soo aku terima..thanks to you too..hope be forgiven..

~ A ~

maaf kerana membuat engkau tunggu..aku memang jahat kan..huu..tapi kau sabar..and aku buat engkau macam ni..maaf..hanya kata itu yang mampu terkeluar dari mulut..engkau tunggu dari dulu..tapi aku seperti mempermain kisah ini..sorry..

~ H ~

maaf kerana menyukai engkau dalam diam..tak minta izin pulak tu..maaf..

~ S ~

engkau orang pertama yang cakap dengan aku menggunakan bahasa sinis..yup..aku tak marah..hee..tapi..maaf sebab aku pernah tipu kau..maaf..maaf sebab aku bermain dengan kata-kata..maaf
___________________________________________________________________

~ Suka . Cinta . <3 .="" full="" stop="">
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015