just me, myun.
Monday, August 1, 2016 @ 3:33 AM

Jujur dalam diri aku ni...
aku tak nak teruskan hidup ni lagi..
aku nak biar diri aku macam ni...
penat...
aku tak sanggup dah...
sangat tak sanggup...
aku menyusahkan hidup semua orang...
apa yang aku buat sentiasa akan rasa bersalah...
aku tak sanggup nak hadap semua ni lagi...
hidup macam patung...
aku tak nak tengok cahaya lagi...
aku tak nak tengok riangnya suasana...
semua tu buat aku sakit...
aku nak berhenti...
aku penat hadap laptop ni berjam jam...
aku penat terbaring kat katil ni sorang2...
aku penat nak tahan sakitnya badan aku ni...
aku penat nak hidup...
aku penat...
aku penat dengan segalanya...
penat...
serius aku penat...
...
tapi aku tak pernah pernah nak rindu, sayang seseorang...
dan aku sangat penat nak tunggu...hakikatnya aku sentiasa...
aku penat lah bodoh...
aku tak nak hidup lagi...
biar badan aku yang teruskan hidup...
jiwa aku penat...dengan segalanya...
sungguh aku penat, dan
aku nak berhenti walaupun terpaksa teruskan.
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015