just me, myun.
Friday, February 10, 2012 @ 12:16 AM
tangok langit...
tumbuk ke dinding...
sampai tangan b'darah...
ouch...memang sakit...
tapi..esok...
buat lagi bende yang same...
sakit...tapi nak lagi sakit...cam ne tuh??

pastu lari2 dalam kelas...
dalam sesaat...terus duduk tanpa ada sebab...
terus jadi diam...diammmmm jerr.....
letak kepala atas meja...tido...

waktu unit berunifom...
sangat la teruje...
teringin nak belasah orang....huhu..
tapi aku taw...aku tak berani...
aku hanya pandai "fight in my mind only"...
berangan la katenye...
bile penat...duduk bawah pokok...tengok budak lain "training"...
tenung jerrr...fikirkan sesuatu...
"kenape mesti dye sepak macam tuh??tak de semangat..."
hati rase geram...rase macam nak lempang jerr...
dalam fikiran da kene lempang pon...
aku pon senyum...
sorang-sorang...
orang lain tengok aku lain macam jerr...haha...
tapi nasib baik aku tak perasan...cume dengar cerite jerr...

duduk dalam kelas...
termenong...
ingatkan seseorang...
and then...blank ~~

ps: hanya suke2 jerr...memori hidup...biase laa...
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015