just me, myun.
Wednesday, December 12, 2012 @ 12:00 AM


Assalamualaikum

huuu tadi baru habes tengok kat FMP...umm...
agak...takut laa jugak...yelaa..sape yang tak takut kalau dengar pasal kiamat...ken??


Filem "2012" yang mengisahkan tentang filem sains fiksyen bencana yang diarahkan oleh Roland Emmerich.
Plot dye mengisahkan tentang Jackson Curtis yang cube bawa anak-anak dye, Noah dan Lilly serta bekas isterinye, Kate Curtis dan teman lelakinya, Gordon Silberman dalam percubaan melarikan diri mereka daripada perubahan dunia yang di akibatkan bencana alam yang berlaku di seluruh dunia
:
:
Filem nie Myun rase ade merujuk daripada ramalan Puak Maya, the Mesoamerican Long Count calendar. Puak nie meramalkan pada hujung tahun 2012 mengikut kalendar Maya..akan berlaku bencana alam yang dasyat...huuu...sangat takut...hehe..
:
tapi at least dorang taw laa gak yang dunia nie akan kiamat ye dok??haha..
pasal filem nie...hmm...ape yang buat Myun tertarik nak tengok cite nie sebab ade ciri-ciri kekeluargaan yang kuat...sokongan masyarakat laa gitu...bukan pasal bencana dye...CGI dye pon gempak laa..huu..
:
:
dan cite nie secare official Myun baru tgk 1st time tadi..haha...1st time tuh...rasenye da lme kot cite nie keluar..dan nie last Myun tengok cite nie...err..kenape??err...soal dunia nak kiamat nie...biarlah Myun tonton sekali aje...bukannye ape...kadang-kadang Myun boleh terlebih berimaginasi..hee...kalau dah terlebih takut2 Myun stress fikir bende tuh aje...x elok gak kan??haha...
:
:
korang yang dah bace entry nie baik kan??hee...
kalau tak malu or buat-buat malu
meh la klik ni kejap..ngeee :D (1 pon jadi laa hee)
sini-sana-sini-sana-sini-sana-sini-sana-sini-sana-sini-sana


@ Copyrights MyunJerr 2011/2015