just me, myun.
Sunday, April 8, 2012 @ 8:43 PM
Assalamualaikum...
semalam me,my sister n' mom pegi suria klcc...mule2 ingtkan just nak g jalan2 jerr...ye laa...tetibe pegi bahagian taman...memang cantik lah katekan...then...aku memang terkejut gile...bende yang aku suka sangat2...ade kat depan aku...memang melambak...memang antara interest aku...nak taw??FOOD!!!haha...favourite sume orang kan??kat sane aku jumpe chef2 yang power gitu lah...huhu...but the best main part is...testing makanan...perghh...pegi satu2 booth just nak testing makanan jer...ala2 pengkritik makanan laa..haha...
~
~
tapi mase kat sane aku ade terdetik satu persoalan jugak...aku ade nampak perempuan2 pakai purdah nih...bukan nak kutuk or something like that...just...it make me want to know why they wear it??sebab nak menutup aurat??or just fashion??yela sangat berlainan kepada si pemakai2 purdah tersebut...yela yang biasa kite tgk memang la sangat biasa...tapi yang aku tengok nih satu muke dye tutup...mungkin orang lain x nmpak...tapi...bagi aku akan nmpak paras wajahnyer...walaupon dye tutup...but it's kind interesting of me...x de la nak batak sangat nak taw kenapa diorang pakai an...just...sifat ingin tahu aku ni x puas bile tgk bende yang jarang dilihat...why??hmmm...banyak lagi yang aku nak tahu pasal purdah nie...tapi nak taip sume skali memang jenoh laa...haha...tapi aku akan keep in search pasal purdah tuh...huhu...exited meh..
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015