just me, myun.
Thursday, April 26, 2012 @ 10:23 PM
assalamualaikum...

bile nak start tulis tajuk...hati berasa runsing...tak taw kenapa...start new post dengan hati yang tertutup...umm..x de feel...mcm tu la bile aku rase kene sound direct dari telefon aku...hati aku ditutup...aku jadi x berperasaan...tapi bile dah jadi mcm tuh aku mmg x suke...hmm..sensitivity...semua orang ade...mmg aku patot kene marah...xpe...da biase...sume nie dugaan an??yup...peristiwa nie da jadi satu pengalaman aku...perkara yang patut aku fikirkn dahulu sebelum membuat keputusan...haha...adik dye da bagi taw...so0...hati aku pon rase tenang siket...hmm...kejadian mcm nie pernah aku alami sekali...tahun lepas...mak ayah mmg patut protect anaknyer...tapi...jgn lah sampai memburukkan muke seperti mencampak cacian melalui lemparan hati...itu lagi sakit dari melemparkan kata2 cacian secara lisan...sebab...hati...kite dan tuhan je taw...dan kalau kite x paham...x taw nak menyelesaikan...kite mungkin akan jadikannyer sebagai dendam...dendam...jgn buat dendam...bahana dendam...binasa lah diri...yup...itu yang aku rasa...
:
:
:
then...the problem is solve...simple and easy if you understand it...morale>>don't easily get angry to someone if you don't know the cause...haha..yup..remember that...haha...cheers a lot...make yourself happy...then you can make the other happy...gotcha..^^
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015