just me, myun.
Saturday, June 9, 2012 @ 2:16 AM
First entry in Jun...hmm..kind of sad...:'(
1.30 a.m...making a story...

~~

terang...
mataku semakin silau..aku merasa takut...sangat terang..bunyi mesin di sana sini..badanku mengigil ketakutan....terdengar suara-suara yang berkata-kata...memperihalkan tentang mati...aku mengigil ketakutan...' tolong aku '..aku ingin menjerit...tetapi suaraku dihalang tiub yang di masukkan ke dalam mulutku...

ku cuba membuka mata...ughh...berat sungguh...badan ku lemah hingga tidak terdaya membuka mata...ku ingin sekali meronta...tetapi tangan dan kakiku seperti di ikat...dan bahagian dadaku mulai sakit...tidak terperi sakitnya...bunyi ECG(elctro cardio graph) turun dan naik...aku cuba meronta tetapi tubuhku kaku seperti diriku sudah terputus nyawa...namun..sakit dadaku tidak hilang...

dadaku seperti dirobek keluar semua isinya...aku dapat rasakan...mereka membelah dadaku...kesemua tulang rusukku di belah...dan jantungku seperti dibelek-belek...aku tidak tahu apa yang mereka mahu lakukan terhadap aku...aku hanya memejamkan mata...menuggu kesudahan yang tidak pasti...

beberapa jam menunggu...aku terasa tekakku loya...aku terus membuka mata...cahaya samar-samar menyilaukan mataku...aku yang terlantar cuba untuk bangun...tapi tubuhku tidak terdaya...mungkin aku telah menggunakan tenagaku untuk menahan kesakitan dadaku tadi...

aku mendengar perbualan lelaki-lelaki yang membelah dadaku tadi...seperti mereka menyatakan aku sudah selamat...terdengar kata-kata mereka tadi membuat diriku tenang...kini aku boleh merehatkan diriku setelah perjuangan yang telah aku hadapi tadi...

~~

2.16 a.m...ends..
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015