just me, myun.
Tuesday, May 8, 2012 @ 11:48 PM

 

 Assalamualaikum...

hey2...guess what...see that photo??yupp...family photo...haha...now..guess...where's me??haha....dah mule speaking plak den nih...uhh...sangat penat hari nie...haha...ok...kembali pada gambar ini...kenape ngan gamba ni??x de pape...hanye kenangan aku bersama family aku...especially...my father...yup...today is his birthday....and now he's gone for forever...and...I miss him so0 much...yela..spe yang tak sayang ayah...huhu...I just remember once....aq rase aq penah celebrate birthday ayah aq waktu umur aq 6 tahun...yg sebelum2 tuh aq langsung x ingat...hmmm...:'(
umm..anyway...I always remember him wherever I go and also always pray for him...supaya ayah aku ditempatkan dari kalangan orang2 yang beriman di sisi Allah...Amin...
I always Love you Dad...although you always hit me with your bare hand...I still love you and it's my only memories that I have been scold and loves by father...:D
:
:
hurm...dah laa...sok...start my new life as student at SAMTTAR again...huhu...aku amek STPM...hmm...mcm not bad lah...(x blaja pape dah not bad...)umm...anyway...ganbatte for me...haha...sleep time...Oyasuminasai..~~zZzZ
@ Copyrights MyunJerr 2011/2015